onsdag 25 januari 2012

Hemlispaket

Igår kunde jag läsa att min hemlige vän skickat paketet till mig. Spänt öppnade jag brevlådan när jag kom hem ikväll. Tomt. Men paketet låg på köksbordet, min man hade kommit hem före mig och tagit in posten. det var ett stort paket. Mycket spännande, jag slet opp det. Kolla va mycket saker jag fick. Det är bl.a. 4 nystan garn, bok, film, en påse vingummin, örtte (som jag dricker just nu), hopfällbar sax och mönster på dockkläder. Där är en stickad sjörövardress som jag bara måste sticka.
Nu hade jag tänkt lägga in en bild på det hela, men det går inte att komma åt bilderna från datorn. Återkommer med bild senare.
Förresten min hemlige vän är inte hemlig längre, det är Christina Richardsson på http://loppisstina.blogspot.com
Tack Christina för paketet

1 kommentar:

StinasLoppis m.m sa...

Hej min hemlisvän , ja ja hoppas du blev glad över grejerna o kan få användning av det . ha debra