måndag 1 augusti 2011

Ingen virkning

Det har inte blivit virkat något den senaste veckan. Vi har varit på Kolmården och i Norrköping, några dagar.
 I helgen har barn och barnbarn varit här eftersom döttrarnas kusin fyllt 20 år och hade fest i lördags. Med 8 personer i huset är man glad att vi har två duschar. Det har varit soligt och varmt så duschen användes flitigt.
Nu på morgonen har jag fått fört över pengar till ett Pay-Pal konto så jag kan köpa mönster av Delicious Crochet. Det lutar mot älgen Nelson och Paquito. Det tar visst några dagar innan pengarna är överförda, men i slutet av veckan kanske jag har mönstren. Jag kanske skulle se över om jag har passande garn? Det fattas alltid någon färg hur mycket garn jag ändå köper. Garnaffären i stan har ju stängt pga ägarbyte, så det får bli att beställa på nätet. Annars tycker jag bäst om att se färgen in live.

Inga kommentarer: