måndag 8 augusti 2011

Älghuvud klart

Då var man åter igång på jobbet. Började 6.30 idag, så det var lite nervöst att försova sig. Men jag studsade upp när klockan ringde. Eller nja, släpade mig upp var nog mer rätt uttryckt. Men nu har första dagen avklarats.
Igår virkade jag färdigt delarna till älgens huvud och sydde ihop dem. Den blir nog rätt stor iallafall. Från nos till skalle mäter han 13,5 cm, och varje horn är 8 cm brett.
Han ser lite vinögd ut så jag får nog fixa till den vita pricken på ögat.

2 kommentarer:

Änglar & Hjärtan sa...

Gud vad söt! hihi... Själv började jag jobba igår. Hade ju varit skönt m lite mer semester, men när man väl är på plats är det ganska ok ändå :)

Ha en trevlig kväll!

kram Alexandra

Sara sa...

Den blir ju supersöt!

Jag tycker jättemkt om hennes mönster - de är så välgjorda och figurerna blir så söta. Jag har köpt ett flygplan, en apa, en lama och en drake. Draken har jag börjat på, men hjärtekatterna har kommit ivägen... :)