söndag 13 februari 2011

Ordning bland garnerna

Jag har blivit trött på att ha mina garner huller om buller i plastkassar. I fredags köpte jag 3-pack förvaringslådor på Ö&B för 22:-. Idag monterade jag ihop två av dem och sorterade det mesta av garnet.
Så här fint har jag i garderoben nu. Fast det ligger en hel del garn i källaren också föresten. Det får bli en annan gång.


Min dotter och hennes barn tittade in på den här bloggen idag. Momo sa  Wilma, 2 år, när hon såg min bild. Sedan fick hon syn på Hello Kitty och utropade: "Kitt". Hello Kitty har blivit hennes favorit sedan i julas och just denna Kitt, väntar på att hon ska komma upp till mormor och morfar för att hämta den.

Förresten har Kitty fått sällskap av Miffy som också är ett mönster från Janna,  http://garngalning.blogspot.com/.



Miffy och Hello Kitty säger: Vi väntar på er, Emma och Wilma.

Inga kommentarer: