onsdag 9 februari 2011

Emmas födelsedagsönskningar.

Jag har hunnit virkat rätt många saker sedan i somras.  När mitt äldsta barnbarn Emma fyllde 4 år i september så önskade hon sig en riktig krokodil eller en sköldpadda. Hon fick nöja sig med en virkad sköldpadda och den blev hon glad över. Krokodilen fick hon någon månad senare. Jag var så nöjd med sköldpaddan så jag fotograferade den innan den flyttade hem till Emma, som bor i Skåne.

Detta mönster är gratis och hämtat från http://www.crochetamigurumi.blogg.se/


Krokodilen kommer från Annika Messings bok "Välkommen till virkligheten".

2 kommentarer:

Jessie sa...

Vilka fina amisar du har gjort! Välkommen till bloggvärlden, jag är lika ny jag. Startade min blogg idag jag med!
Lycka till med virkandet och bloggandet!

Fiff sa...

Så cool krokodilen blev! Söt sköldpadda också!