tisdag 13 mars 2012

Nytt garn

Gick till Netto idag för att köpa minneskort till kamran, som jag trodde de hade billigt nu. Fel av mig, det var USB-minne. Jag har läst fel i bladet. När jag gick där tittade jag även efter garn,eftersom några har skrivit att de köpt olika garner på Netto. Jag hittade bomullsgarn i härliga vårfärger. Där fanns rosa, limegrönt, lila, blått och aprikos. Eftersom det inte fanns någon prislapp kollade jag med hjälp av en scanner som satt på väggen, 15 kronor kom det upp. Tog fyra nystan för att testa och var beredd att betala 60 kr för dessa. Eftersom jag köpte lite annat också tänkte jag inte på summan, men tyckte det blev billigt. Kollade på kvittot när jag kom hem, jag har betalt halva priset 50 % rabatt. Jag får snabbt testa detta garn och eventuellt åka dit igen. Jag var egentligen ute efter ett nystan vitt bomullsgarn och detta gick jag till den vanliga garnaffären och köpte, 32 kronor.

Inga kommentarer: