måndag 11 juli 2011

Semester

Då har semestern börjat. Vi åkte in till stan för att dels handla mat, men jag behövde även ta ett foto för att skicka med ansökan om visum till Kina. Vi åker dit i höst, ska bli mycket intressant och spännande.
På vägen från fotografen åkte om garnaffären. Jag har virkat en ekorre, modell större, och det fattas garn till två varv öra och till svansen. Men affären var STÄNGD. Ägarbyte, och öppnar inte igen förrän 16/8.
Jag har tappat banderollen till det bruna garnet och därför blir det svårt att beställa på nätet. Men jag får väl göra ett försök ändå.
I eftermiddag har vi varit nere vid Balgö brygga och solat och badat. Det var faktiskt riktigt varmt i vattenet, men uppe i luften var det blåsigt. Så det blev att vara i vattnet eller ligga platt ner på solmadrassen.

2 kommentarer:

virka liten kaka sa...

Hej!

Vet inte om du fått mitt mail. Nu finns mönster på hallongrotta med form också. Om du vill köpa mönsterna kan du skicka ett mail.

Hälsnigar Catarina
virkalitenkaka@hotmail.com

virka liten kaka sa...

Roligt! Hoppas du blev nöjd med mönsterna och resultatet. Säg bara till om du vill köpra fler mönster.
Hälsningar Catarina