lördag 16 juli 2011

Körbärstjej

Barn och barnbarn har varit här i veckan. De åkte hem igår och det blev tomt och tyst i huset. Det är alltid full fart på Emma och Wilma, och vi har gjort en hel del saker även om det ínte var något badväder.
I trädgården har vi ett stort körbärsträd och det var gott att äta. Det rann körsbärssaft på hakan, men Wilma brydde sig inte.

Jag hade fått mönster på wienerbröd och napolionbakelse från "Virka liten kaka" innan barnbarnen kom och jag virkade snabbt 2 wienerbröd som de fick ta med sig hem. Sedan kom jag på att jag glömde fota kakorna, så det var bara att virka ett wienerbröd till idag. Jag tycker att de var roliga och snabba att virka. Så jag kan rekomendera dessa mönster.

1 kommentar:

virka liten kaka sa...

Så fin den va :) Roligt att du verka gillar mönstret. Hoppas de va lätt läst.

Kram Catarina