tisdag 12 april 2011

Inställd sminkvisning

I kväll skulle mina arbetskollegor kommit hit till mig på Mary Kay sminkvisning. Tyvärr fick jag ett sms klockan 7.03 i morse, där det stod att Åsa, som skulle visa produkterna, hade fått magsjuka. Stackars henne. Det blir nu uppskjutet i två veckor och jag hoppas att det blir av då. Nu fick jag stoppa bröd och pålägg i frysen.
Det blir att läsa lite bloggar och ta fram virkningen istället. Har virkat klart en Barbapapa, som är beställd till en 1,5 årig tjej. Började på en citron på rasten på jobbet och blev nästan klar. Ska göra färdigt den i kväll.
Jag har beställt en bok av Christen Haden; Yummi Gurumi, på Halmstad bibliotek. Här i Varberg finns inga engelska virkböcker tyvärr. Men dottern bor i Halmstad så hon får låna den där och lämna den till mig när vi träffas nästa helg. Ska bli spännande och se vad den innehåller.

Inga kommentarer: