torsdag 10 mars 2011

Påskhare

 .


Jag har varit med i en virk-a-long i amigurimi i fokus. Jag gjorde en lila kanin. Jag tycker öronen är lite för små, annanrs är jag nöjd. Jag har även virkat två mikrofoner till barnen på förskolan. Den andra blev jag klar med på rasten och barnen började sjunga i dem direkt jag kom tillbaka. Tyvärr fick jag inte fotat dem innan, men de finns ju på jobbet.

 Här är min lila påskkanin.

Här i Varberg snöade det igår och regnade och frös på, så när jag körde hem i går kväll glittrade det på vägbanan. Idag har det regnat och blåst. Inget vidare väder att vara ute i. Nu längtar jag till våren och lite värme.

1 kommentar:

Plutt sa...

Vad gullig! Älskar färgen och att du på något sätt har fått honom att nästan stå på ett ben. :)

Håller med om öronen, skulle ha föredragit låånga kaninöron, men den blev söt i alla fall. :)

Ha en bra söndag! :)